معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری

معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری

لابی برج‌های مسکونی لاکچری، اولین مسیر برای ورود مهمانان هستند. ، با همین یک جمله می‌توان متوجه شد که معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری چقدر حائز اهمیت است. با معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری، می‌توانید فضایی خاص‎تر در برج‌های لاکچری ایجاد کنید و از همه مهم‎تر، فروش منازل مسکونی و واحدهای مختلف در برج‌های لاکچری را آسان‎تر نمایید.

در حال حاضر، بسیاری از طراحان داخلی برج‌های مسکونی اهمیت زیادی به معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری می‌دهند؛ چرا که این بخش از برج، مهم ترین بخش محسوب می‌شود و قطعا تاثیر زیادی روی ذهنیت افراد در هنگام ورود به برج دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد نکات مهم جهت معماری و طراحی برج‌های لوکس صحبت کنیم.


اهمیت معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری

در سال‎های اخیر طراحی برج‌های لاکچری همواره اهمیت بسیار زیادی برای صاحبان برج‌ها و طراحان داخلی این برج‌ها داشته است. اگرچه برج‌های لاکچری باید از هر جهتی طراحی و دکوراسیون جذابی داشته باشند؛ اما تقریبا مهم ترین بخش برای طراحی برج‌های لاکچری، بخش لابی است.

اهمیت معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری از جنبه‌های بسیار مختلفی قابل بررسی است. واقعیت این است که معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری برای فروش واحدهای مسکونی در برج بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که اکثرا خریداران برج‌های مسکونی، به طراحی لابی و زیبایی آن اهمیت زیادی می‌دهند. بدیهی است که اگر طراحی لابی برازنده کل ساختمان نباشد، قطعا نمی‌تواند نظر خریدار را جلب کند.

اما اهمیت معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری فقط به همین حد خلاصه نمی‌شود؛ مهمانان و افرادی که به برج‌های لاکچری وارد می‌شوند نیز باید از این سبک از معماری و طراحی لابی برج‌ها لذت ببرند. چون احتمالا آن‌ها نیز مانند صاحبان برج‌ها، علاقه زیادی به جزئیات دارند.


مراحل معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری

جهت معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری، ابتدا باید یک سری مراحل انجام شوند تا در نهایت نتیجه نهایی بدست‎آمده در برج‌های لاکچری، همان چیزی باشد که ایده‎آل مشتریان و کارفرمایان بوده است. به طور کلی، برای طراحی و معماری لابی‌ها، باید گام به گام پیش رفت. عجله کردن و اجرای کفپوش و دیوارپوش‌های نامناسب، در نتیجه کار خلل بسیار بزرگی وارد می‌کند. البته اگر کار معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری را به افراد متخصص بسپارید، هم نتیجه خوبی را مشاهده خواهید کرد و هم شاهد سرعت در کار معماری و طراحی لابی خواهید بود. به طور کلی، برای معماری و طراحی لابی، سه گام قابل انجام‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.


تهیه پلان جهت طراحی لابی برج‌های لاکچری

برای طراحی لابی برج‌های لاکچری، اولین گام تهیه پلان و نقشه است. در ابتدا باید یک بازدید کلی از لابی برج مسکونی انجام شود و ابعاد لابی و میزان فضایی که جهت طراحی وجود دارند، بررسی گردند. بدیهی است که هر یک از بخش‌های لابی، می‌توانند با سبک خاص خودشان طراحی شوند. به طور مثال، سبک طراحی اتاق نگهبانی در لابی برج مسکونی باید متفاوت از سبک طراحی بخش ورودی یا نشیمن لابی باشد.

تمامی جزئیات معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری باید به دقت و بر اساس نظر کارفرما روی پلان ایجاد شوند. در بسیاری از موارد، ارائه یک تصویر سه‎بعدی از نقشه و پلان طراحی شده توسط افراد متخصص به کارفرما، جزء خدمات شرکت هاست. در این صورت کارفرمایان می‌توانند با بررسی دقیق پلان سه‎بعدی تایید یا عدم تایید خود را به شرکت اعلام کنند.

معمولا در پلان‌های سه‎بعدی می‌توان رنگ‌های به کار رفته در لابی برج‌های لاکچری را نیز تغییر داد. در این صورت نه تنها کارفرمایان می‌توانند رنگ‌های مختلف دیوارپوش، کفپوش و ... را با هم مقایسه کنند؛ بلکه می‌توانند در مورد این موضوع با هیئت رئیسه برج‌های مسکونی نیز ارتباط بگیرند.


انتخاب بهترین متریال‌ها برای طراحی لابی

پس از تایید پلان طراحی شده جهت معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری، نوبت به انتخاب بهترین متریال‌ها برای طراحی لابی برج‌های مسکونی است. متریال‌هایی که برای طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بر اساس پلان طراحی‎شده قابل خریداری‌اند.

دیوارپوش‌ها، کفپوش‌های لابی، مبلمان لابی و انواع متریال‌ها و محصولات مختلف دیگر، همگی می‌توانند برای طراحی لابی برج‌های مسکونی و لاکچری مورد استفاده قرار گیرند. بدیهی است که انتخاب رنگ و مدل هر یک از این متریال‌ها، بستگی به سلیقه و نظر کارفرما دارد؛ اما بهتر است که بر اساس میزان رفت‎و‎آمد در برج‌های لاکچری، بهترین محصولات انتخاب شوند. به همین خاطر، مشورت گرفتن از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی در این حوزه، می‌تواند شما را به رسیدن به بهترین نتیجه نهایی، کمک کند.


اجرای مراحل معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری

در آخرین مرحله نوبت به اجرا می‌رسد که با کمک کارگران، مهندسان و تمامی افراد خبره در حوزه معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری انجام می‌شود. این مرحله بسیار حساس است و باید مطابق با پلان طراحی‎شده برای برج‌های لاکچری انجام گیرد. سرعت‎العمل در مرحله اجرا بسیار حائز اهمیت است؛ اما نباید سرعت باعث فدا شدن کیفیت کار و دور شدن از هدف نهایی شود.


قیمت و هزینه معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری

یکی از سوالات رایجی که در مورد معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری وجود دارد، بحث هزینه است. واقعیت این است که هزینه معماری و طراحی لابی برای منازل مسکونی، می‌تواند به عوامل بسیار متعددی بستگی داشته باشد. به همین خاطر، در اکثر موارد نمی‌توان با در نظر گرفتن سلیقه کارفرما، ابعاد و متراژ لابی و حتی متریال‌هایی که به صورت روزانه خریداری می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز متغیر است، در مورد قیمت و هزینه معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری صحبت کرد.

بدیهی است که هر چقدر میزان کاری که باید برای طراحی لابی برج‌های لوکس انجام شود، بیشتر باشد؛ قیمت و هزینه معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری نیز بالاتر می‌رود. بنابراین، لازم است که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه، با کارشناسان شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات در ارتباط باشید.

معماری و طراحی لابی برج‌های لاکچری، می‌تواند اهمیت بسیار زیادی در فروش واحدها، بهبود ذهنیت افراد در هنگام ورود به برج‌ها و ... داشته باشد. از این رو انتخاب یک شرکت مطمئن جهت انجام مراحل طراحی و معماری لابی برج‌های لاکچری بسیار حائز اهمیت است.

مارا در شبکه های احتماعی دنبال کنید
با ما در ارتباط باشید
تلفن تماس: